澳門現金分享計劃支票可在香港哪銀行兌現?

立即點擊
澳門現金分享計劃支票可在香港哪銀行兌現?Update:我今天問南洋商業銀行和中國銀行...不能


....thankyou...but..toolate........iasked.匯豐atjuly....theysaidcannotdoit.....soigoingto.恆生銀行匯豐做?買票,收60你今天問過銀行,如果佢話唔得,你就走去投訴佢,應該可以的,最多比手續費
以上文章來自奇摩知識家,如有侵犯請留言告知
https://answers.yahoo.com/question/index;_ylt=AwrtXWpGrvRbDRMAkxfXrYlQ;_ylu=X3oDMTBvYjJ1ZHMwBGNvbG8DBHBvcwM0BHZ0aWQDBHNlYwNzcg--?qid=20080719000051KK00610

yusawapexi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()



我可以告香港郵局嗎

立即點擊
香港郵局一向不是說很準確很有保證嗎為什麼多次把我的郵件寄失我真是忍無可忍地址是準備確無誤等也等了問也問了填紙就回復我很廢的答案去問又話不負責非掛號那不是歧視窮人嗎?要知道唔系個個都用得起掛號!!我信得過香港郵局先用嘛我既郵件一次又一次咁寄失想點!!!最過份的是「因為不是掛號,也沒有回郵到寄件者的話,郵局便會銷毀郵件」那麼回郵有什麼用!?!?我填回郵最後佢都銷毀咁我寫黎做咩?香港郵局太過份啦!!Update:回答VinciCheung的1.我寄的並非違禁品只是網上和賣家交易的貨品而已2.收件人地址正確,因為有數次買賣都是用同樣地址,而且成功。3.收件人地址是我家。4.非唐樓,安全。5.據賣家所講是有的。告香港郵局我能有能耐


我可以告香港郵局嗎?當然可以,法律面前,人人平等,只要你有充足理由,你絕對可以sue佢.
以上文章來自奇摩知識家,如有侵犯請留言告知
https://answers.yahoo.com/question/index;_ylt=AwrtXG0qrfRbYgcANxDXrYlQ;_ylu=X3oDMTBvajkybGw4BGNvbG8DBHBvcwMyBHZ0aWQDBHNlYwNzcg--?qid=20090922000051KK01303

yusawapexi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()



有關係金融業工作

立即點擊
好多親戚都話金融公司係呃人,會搵員工笨,其實係唔係嫁?因為自己都對依行有D興趣,但親戚咁樣講一講自己都有D十五十六,驚會比人呃


金融業工作可以賺到金錢,除此之外,有另一方面的出路,可以瀏覽:ClickHere!更係唔好做呢類工啦~~~一黎,人工低.靠COMMISSION.2黎,呢行流動大.依家冇人做得長~個市唔穩定.Yes,FinancialcompanyisnotgoodexceptBank.Fiancialcompanyjustlikemidlandfiancialgroupisnotgood,especiallystructure,money,etc...
以上文章來自奇摩知識家,如有侵犯請留言告知
https://answers.yahoo.com/question/index;_ylt=AwrtXG5NsPRbWwcAEEDXrYlQ;_ylu=X3oDMTBwbWtjMWEwBGNvbG8DBHBvcwMxMAR2dGlkAwRzZWMDc3I-?qid=20100627000051KK02075

yusawapexi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()



商業會考試題(金融與銀行)

立即點擊
緊急需要商業試題,關於金融與銀行的。。還望各位多多幫忙!


以上文章來自奇摩知識家,如有侵犯請留言告知
https://answers.yahoo.com/question/index;_ylt=AwrtXG85sPRbogsAfBHXrYlQ;_ylu=X3oDMTBvN2owdTNzBGNvbG8DBHBvcwM5BHZ0aWQDBHNlYwNzcg--?qid=20100105000051KK01577

yusawapexi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()



為什麼香港銀行不跟隨外圍減息

立即點擊
全世界都減息,為什麼香港銀行不跟隨外圍減息!!


以上文章來自奇摩知識家,如有侵犯請留言告知
https://answers.yahoo.com/question/index;_ylt=AwrtXHBzrvRbB20Ad1DXrYlQ;_ylu=X3oDMTBvbXU4YTN2BGNvbG8DBHBvcwM3BHZ0aWQDBHNlYwNzcg--?qid=20081009000051KK00704

yusawapexi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()



關於郵寄O既問題(寄包裹)

立即點擊
我想問如果寄野比人(包裹)1.甘如果係郵局寄...要指定係果個日子寄到比人郵局係咪有1D服務係可以提早寄到去????2.如果要掛號...要填D咩資料????


以上文章來自奇摩知識家,如有侵犯請留言告知
https://answers.yahoo.com/question/index;_ylt=AwrtXGvMrfRbsWwA5tfXrYlQ;_ylu=X3oDMTBvMHAxazdtBGNvbG8DBHBvcwMzBHZ0aWQDBHNlYwNzcg--?qid=20090203000051KK00876

yusawapexi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()



掛號信屋企無人收..又無放低張卡叫我郵局拎

立即點擊
掛號信屋企無人收..又無放低張卡叫我郵局拎上網追查又話但由於收件人不在,我們已通知收件人領取郵件。我都唔知點算..............


兩個方法,一係去郵局拎,一係打電話去郵局,大家約一個時間,等郵差再派上門~簡單~
以上文章來自奇摩知識家,如有侵犯請留言告知
https://answers.yahoo.com/question/index;_ylt=AwrtXWqCrfRb7TwAC0bXrYlQ;_ylu=X3oDMTBwbWtjMWEwBGNvbG8DBHBvcwMxMAR2dGlkAwRzZWMDc3I-?qid=20090614000051KK00552

yusawapexi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()



入數 入招商銀行 可以嗎?

立即點擊
我用的是招商銀行一卡通卡在中銀,恒生,滙豐等銀行入數入內地銀行號碼可以嗎?Update:手續費需要幾多錢?


以上文章來自奇摩知識家,如有侵犯請留言告知
https://answers.yahoo.com/question/index;_ylt=AwrtXGuSrvRbBGYAkRDXrYlQ;_ylu=X3oDMTBvajkybGw4BGNvbG8DBHBvcwMyBHZ0aWQDBHNlYwNzcg--?qid=20090130000051KK02356

yusawapexi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()



請問我適合轉行做金融行業嗎?

立即點擊
請問大師們我適合轉行做金融行業嗎?本人西曆1975年2月15日下午14:45分香港出生.女性Update:還有我的財運何時最好?謝謝Update2:感謝過客心.俠客行的回覆其實我的財運一向很差.總是財來財去的!(閣下個性傾向剛陽,亦可算是心直口快之人)應該是相反.對著20幾年的老友我都不會直話直說.就算她有錯.我都會很婉轉相告的....應該說我有什麼事都喜歡"收收埋埋"才對的!感謝壬辰你的回覆(命主少年較佳,青年欠運.如以身弱論,命主少年運差,青年較佳.)我12歲至16歲要到工廠"車衫"幫補家計!那時雖然辛苦.但沒有工作壓力..19歲出來工作後壓力很大.我記得1997年那年真的真的最黑仔.工作壓力很大,...Update3:其後幾年轉過幾間幼稚園工作(我一直都是做幼稚園老師).工作上都不太如意.(是跟上...所以我都不太知道我少年運好還是青年運?我想是少年運好吧!起碼"精神健康D.沒有...


以上文章來自奇摩知識家,如有侵犯請留言告知
https://answers.yahoo.com/question/index;_ylt=AwrtXW0rsPRb4BwA4JHXrYlQ;_ylu=X3oDMTBvbmNxZGQ2BGNvbG8DBHBvcwM4BHZ0aWQDBHNlYwNzcg--?qid=20130116000051KK00360

yusawapexi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()



在法庭講假話如何舉証?

立即點擊
庭審前,輿訴雙方已宣誓,但作供時原告在法庭又講假話;法官問:你孩子有工作嗎?原告答:"我孩子在X國,失業,沒有供養我。",假話被法官接納并在判案書引述,"至於雙方兒子,剛畢業不久,現在X國居住,原告說他失業,沒有供養他"。事實是孩子畢...國金融機構工作,2年多前回到香港在一家大金融機構工作,并有供養他。現案件結案不久,被告敗訴。但基於原告在法庭宣誓後公然講假話,誤導法官,影響法官判令,是否已構成藐...在不想更改判令情況下,被告方可怎麼做?是通過律師上訴舉証,還是對原告已構成的...另,民事案有時限(6或7年).,過了時限不能追索,刑事案有沒有時限?


以上文章來自奇摩知識家,如有侵犯請留言告知
https://answers.yahoo.com/question/index;_ylt=AwrtXG.7r_RbHDEA41XXrYlQ;_ylu=X3oDMTBvYjJ1ZHMwBGNvbG8DBHBvcwM0BHZ0aWQDBHNlYwNzcg--?qid=20100719000051KK01742

yusawapexi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()



由沙田去香港國際金融中心可以搭咩車去?

立即點擊
由沙田去香港國際金融中心可以搭咩車去?有咩路線系最快&最便架?如果可以提供多條路線比我簡就最好..........


車程及車費資料最短乘車時間33分鐘最短乘車時間之路綫沙田→九龍塘→旺角→中環普通等車費類別八達通單程票1成人現時車費07年12月02日前車費共節省圖片參考:http://www.mtr.com.hk/images/customer/ch...$12.4$15.13$2.7圖片參考:http://www.mtr.com.hk/images/customer/ch...$16.02$16.5$0.5圖片參考:http://www.mtr.com.hk/images/customer/ch...特惠現時車費07年12月02日前車費共節省圖片參考:http://www.mtr.com.hk/images/customer/chi/space.gif$6.2$7.63$1.4圖片參考:http://www.mtr.com.hk/images/customer/chi/space.gif$7.52$8.0$0.5圖片參考:http://www.mtr.com.hk/images/customer/chi/space.gif學生4現時車費07年12月02日前車費共節省圖片參考:http://www.mtr.com.hk/images/customer/chi/space.gif$8.4$10.23$1.8圖片參考:http://www.mtr.com.hk/images/customer/chi/space.gif$10.52$11.0$0.5圖片參考:http://www.mtr.com.hk/images/customer/chi/space.gif170號路線$15.3上車沙田鐵路站巴士總站,沙田圍路田園閣外,沙角街博康總站側,沙角街博康對出,車公廟路秦石村對出,車公廟路車公廟對出,紅梅谷路新月樓對出,紅梅谷路世界花園對面轉乘109$8.9康莊道海底隧道入口外排巴士站下車德輔道中中環街市對出然後乘自動電梯上中環街市,直過行人天橋去IFC,不過首選搭港鐵,因為時間可以控制,缺點係企足全程,搭巴士有機會坐,時間耐而且有紅隧塞車因素,錢會多咗,如果係IFC上班都係搭港鐵穩定D.Source(s):http://www.mtr.com.hk/jplanner/chi/plann...681號路線馬鞍山市中心-中環(香港鐵路站)[url]http://www.kmb.hk/chinese.php?pag...Source(s):KMB1.坐港鐵由沙田站去中環站A出口經天橋行過去,或由中環站經隧道行去香港站,上面就係I...2.坐巴士182,去到中環街市落車,經天橋行出去。坐港鐵最快。
以上文章來自奇摩知識家,如有侵犯請留言告知
https://answers.yahoo.com/question/index;_ylt=AwrtXGtDr_RbpEkA9EHXrYlQ;_ylu=X3oDMTBvZWhmcmpwBGNvbG8DBHBvcwM1BHZ0aWQDBHNlYwNzcg--?qid=20080321000051KK03332

yusawapexi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()



美國銀行的基金問題

立即點擊
我細佬在香港一間美國銀行買左好多基金,而家又跌得好犀利,所以暫時唔想沽,否則要蝕十幾皮,但美國銀行開始倒閉,我想知假若銀行真的倒閉,我地的基金會不會牽涉在內?因銀行只是為客戶擔當管理基金的角式,是不是基金與銀行的資產是獨立分開呢?另一個問題是,如果我想將美國銀行的基金轉去另一間銀行,可不可以呢?希望你們幫我解答我的疑問!


你老細係响銀行買基金,隻基金屬於間基金公司,所以銀行倒閉,你隻基金應該仲响度.除非你係買銀行出既基金,咁就好難講你都話依家跌得好犀利,等佢升反先放.你想轉去另一間銀行,我唸就難D...因為每間銀行都有唔同既產品,新銀行未必代理該隻基金.你都係同你間美國銀行查詢反
以上文章來自奇摩知識家,如有侵犯請留言告知
https://answers.yahoo.com/question/index;_ylt=AwrtXHCyrvRb_XoAR7HXrYlQ;_ylu=X3oDMTBvMHAxazdtBGNvbG8DBHBvcwMzBHZ0aWQDBHNlYwNzcg--?qid=20080716000051KK00969

yusawapexi 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()

Blog Stats
⚠️

成人內容提醒

本部落格內容僅限年滿十八歲者瀏覽。
若您未滿十八歲,請立即離開。

已滿十八歲者,亦請勿將內容提供給未成年人士。